Zamówienia publiczne


Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.ms-excel
Rozmiar:
29KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
454KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Przetarg nieograniczony na całodobowe dozorowanie obiektów DPS Gorzyce w 2014r
13‑03‑2014 07:55:33
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Dyrekcja  Domu   Pomocy    Społecznej   w   Gorzycach im. Papieża Jana Pawła II ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, informuje o rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Całodobowe dozorowanie obiektów  DPS  Gorzyce w 2014r." 
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, Art.39 Ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej  zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia jest całodobowe dozorowanie obiektów  DPS  w Gorzycach w 2014r.
Kod CPV - 79.71.00.00-0
        79.71.40.00-0
Termin realizacji - od 01.04.2014 do dnia 31.12.2014 roku.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy:  
- spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust.1. Ustawy Prawo zamówień publicznych 
- złożą pełną ofertę wraz z wszystkimi dokumentami wymienionymi w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
Kryteria oceny ofert :
a)cena - 100 %
Termin związania z ofertą - 30 dni.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, w sekretariacie oraz na stronie internetowej dps.bip.powiatwodzislawski.pl  
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie  do dnia 20.03.2014r. do godz. 10.00
Termin otwarcia ofert: dnia 20.03.2014r.  o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego (pomieszczenie A-008).
Uprawniony do kontaktu z oferentami: Leszek Chlebik tel. (032) 4511-232 wew. 351 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 12.00.
Ogłoszenie jest zamieszczone na tablicach ogłoszeniowych w Domu Pomocy Społecznej im.Papieża Jana Pawła II w Gorzycach oraz na stronie internetowej BIP-u Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. oraz na portalu internetowym UZP.
                                              DYREKTOR
                                                                     Domu Pomocy Społecznej
                                                                                              mgr Ryszard Paweł Nawrocki
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
178KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie

Ogłoszenie o ponownym wyborze oferty

04‑02‑2014 11:21:34


Gorzyce dn. 31.01.2014r.


OGŁOSZENIE O PONOWNYM WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Dom Pomocy Społecznej im.Papieża Jana Pawła II

ul. Bogumińska 22

44-350 Gorzyce

tel. 32 453 97 10 faks 32 453 97 12



Działając w imieniu Zamawiającego - Domu Pomocy Społecznej im.Papieża Jana Pawła II w Gorzycach, informuję, iż w związku z wystąpieniem okoliczności opisanych w art. 94 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odmówieniem podpisania umowy przez Firmę Jonatan III Sp.J.z siedzibą przy ul. Raciborskiej 127C w Rybniku, dokonano ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2014r dla części V - Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy, desery i słodycze.

Za najkorzystniejszą została uznana oferta nr 7 złożona przez:

P.P.H. "POLARIS", ul.Żołnierska 20A, 62-800 Kalisz

z ceną 87.589,82zł.


UZASADNIENIE


Wykonawca, tj. Firma Jonatan III Sp.J.z siedzibą przy ul. Raciborskiej 127C w Rybniku, którego oferta została wybrana w dniu 24.01.2014r. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zgodnie z przepisem art. 94 ust. 3 ustawy Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust 1 ustawy Pzp.

Mając powyższe na uwadze Zamawiający dokonał ponownego wyboru i wybrał w/w ofertę jako najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.





Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o wyniku postepowania

04‑02‑2014 11:16:39

OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

z dnia 24.01.2014r.

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej

im.Papieża Jana Pawła II

ul. Bogumińska 22

44-350 Gorzyce

Tel .32 4511225

fax 32 4511232 wew. 310

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem w 2014r.



W oparciu o warunki i kryteria zamieszczone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone oferty oraz ustawę Prawo zamówień publicznych dokonano rozstrzygnięcia w/w zamówienia w poszczególnych częściach:



  • Część I świeże warzywa i owoce - FHU DAMEX, ul.Bytomska 86/1, 41-940 Piekary Śląskie z ceną 83.678,00 zł.

  • Część II wyroby piekarskie - Piekarnia-Cukiernia Kasparek, ul.1 Maja 53, Jastrzębie z ceną 49.670,82zł.

  • Część III mrożone artykuły spożywcze - Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI, ul.Składowa 11, 41-902 Bytom z ceną 11.375,50 zł.

  • Część IV jaja kurze świeże - Ferma drobiu, ul.Ogrodzona 169, 43-426 Dębowiec z ceną 14.274,15

  • Część V art.spożywcze,sypkie,koncentraty,przyprawy,desery i słodycze - "JONATAN III"Sp.J. ul. Raciborska 127c, 44-200 Rybnik z ceną 73.648,94 zł

  • Część VI mięso świeże, wędliny - "DANESS"Sp. z o.o. ul.Cieszyńska 168, 44-337 Jastrzębie Zdr. z ceną 116.826,55

  • Część VII mleko i produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne - F.H. "ANDRZEJ" A.Gorgosz, ul.Rybnicka 60A, 44-350 Gorzyce z ceną 151.285,88 zł.

  • Część VIII ryby i przetwory - nie wpłynęła żadna oferta. Dla tej części przetarg będzie unieważniony. Postępowanie zostanie powtórzone.

  • Część IX drób - P.W. "MAGDA" C. Gęba, ul.Bogumińska 50, 44-300 Wodzisław Śl. z ceną 72.862,55 zł.






Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie dotyczace postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BZP 656 -2014, "Sukcesywna dostawa wraz z transportem środków czystości w 2014r

13‑01‑2014 17:39:55

Gorzyce, dn.10.01.2014r.

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej

im.Papieża Jana Pawła II

ul.Bogumińska 22

44-350 Gorzyce


Do wszystkich Wykonawców nr post.:BZP 656 -2014


Dot.:postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BZP 656 -2014, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r.


Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II


Informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r."wpłynęło zapytanie Wykonawcy dotyczące treści SIWZ.

Zamawiający, działając zgodnie z art.38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:Dz.U.z 2013r. poz.907 ze zm.) udziela wyjaśnień treści SIWZ, przedstawiając treść pytania wraz z udzieloną przez Zamawiającego odpowiedzią:


Pytanie 1: "Poz. 10. - Ilu litrowe worki należy zaproponować 35L czy 60L? Wymiary worków w standardzie wynoszą: 35L - 48/58, 60L - 60/70"

Odpowiedź: Należy przedstawić worki 35 L. Producent podaje wymiar 35 L worka 50x60. Podane w tabeli dane produktu mają cel wskazujący, aby ułatwić oferentowi dopasowanie produktu o właściwym standardzie oczekiwanym przez Zamawiającego. W związku z tym Zamawiający dopuszcza możliwość niewielkiej różnicy w wymiarach oferowanego produktu.


Pytanie 2: "Poz. 18. - Czy można zaproponować produkt równoważny o jednostce miary podanej w litrach?"

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taką możliwość pod warunkiem właściwego przeliczenia wartości i ilości produktu, aby oferta była porównywalna z innymi ofertami.


Pytanie 3: "Poz. 26.- Długość ręcznika papierowego o podanych parametrach w standardzie to 60 m, a Państwo podali około 70 m oraz wysokość rolki podali Państwo 21 cm, a w standardzie to 20 cm. Prosimy o zmianę długości rolki na 60 m z tolerancją +/- 5% oraz zmianę wysokości rolki na 20 cm z tolerancją +/- 5%.

Odpowiedź: Parametry ręcznika papierowego podane przez producenta to 21,5 cm - szerokość,69 m - długość, 12,5 cm średnica. Podane w tabeli dane produktu mają cel wskazujący, aby ułatwić oferentowi dopasowanie produktu o właściwym standardzie oczekiwanym przez Zamawiającego. W związku z tym Zamawiający dopuszcza możliwość niewielkiej różnicy w wymiarach oferowanego produktu. Bezwzględnie jednak rolka ma być rozwijana od środka.


Jednocześnie informujemy, że termin składania ofert pozostaje bez zmian.




ZASTĘPCA DYREKTORA

d/s opiekuńczo-socjalno

- terapeutycznych

mgr Maria Janeta

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Zapytanie dotyczace postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BZP 656 -2014, "Sukcesywna dostawa wraz z transportem środków czystości w 2014r

13‑01‑2014 17:34:32

Gorzyce, dn.09.01.2014r.

Zamawiający:

Dom Pomocy Społecznej

im.Papieża Jana Pawła II

ul.Bogumińska 22

44-350 Gorzyce



Do wszystkich Wykonawców nr post.:BZP 656 -2014


Dot.:postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BZP 656 -2014, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r.


Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - I


Informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r."wpłynęło zapytanie Wykonawcy dotyczące treści SIWZ.

Zamawiający, działając zgodnie z art.38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:Dz.U.z 2013r. poz.907 ze zm.) udziela wyjaśnień treści SIWZ, przedstawiając treść pytania wraz z udzieloną przez Zamawiającego odpowiedzią:


Pytanie 1: "Poz. 1. - Czy można zaproponować produkt w opakowaniu 750 ml odpowiednio przeliczając ogólną wartość zamówienia?"

Odpowiedź: Nie, ze względu na normy zakładowe.


Pytanie 2: "Poz. 8. - Czy można zaproponować produkt w opakowaniu 1 l odpowiednio przeliczając ogólna wartość zamówienia?"

Odpowiedź: Nie, ze względu na normy zakładowe.


Pytanie 3: "Poz. 10.- Jakiej pojemności worki na smieci należy zaproponować? Jaką cenę należy zaproponować za jedną sztukę worka czy za opakowanietj.rolkę?"

Odpowiedź: Jak w formularzu ofertowym, worki 50x60 - 50 sztuk w rolce, cena za rolkę.


Pytanie 4: " Poz.11. - Jaką cenę należy podać za jedną sztukę worka, czy za jedno opakowanie tj.1 rolkę?"

Odpowiedź: Należy podać cenę za rolkę.


Pytanie 5: " Poz. 18. - Produkt ma być w płynie. Podaną jednostką miary jest kg. Czy jednostka miary nie powinna być podana w litrach?"

Odpowiedź: Jednostka miary jest podana prawidłowo w formularzu.


Pytanie 6: "Poz 21. - Czy można zaproponować papier o szerokości wstęgi 9 cm?"

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taka możliwość.


Pytanie 7: "Poz.24. - Jaką cenę należy podać za jedną sztukę czy za 1 opakowanie A' 100?"

Odpowiedź: Należy podać cenę za opakowanie A'100 szt.


Pytanie 8: "Poz. 25,26 - Jakiej firmy są podane pojemniki?"

Odpowiedź: Pojemniki są firmy MERIDA


Pytanie 9: "Poz. 32. - Jaką cenę należy podać za jedna sztukę czy za jedno opakowanie A'100?"

Odpowiedź: Należy podać cenę za opakowanie A'100 sztuk


Pytanie 10. "Poz. 35- Czy można zaproponować produkt w opakowaniu 65 ml. Odpowiednio przeliczając ogólną wartość zamówienia?"

Odpowiedź: Nie, ze względu na normy zakładowe.


Pytanie 11. "Poz.36 - Czy można zaproponować produkt w opakowaniu 100 ml. Odpowiednio przeliczając ogólną wartość zamówienia?"

Odpowiedź: Nie, ze względu na normy zakładowe.


Pytanie 12. "Poz.43 - Jaką cenę należy podać za 1 sztukę worka czy za opakowanie tj. 1 rolkę?"

Odpowiedź: Należy podać cenę za 1 rolkę


Jednocześnie informujemy, że termin składania ofert pozostaje bez zmian.





ZASTĘPCA DYREKTORA

d/s opiekuńczo-socjalno

- terapeutycznych

mgr Maria Janeta




Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Plik doc Przetarg nieograniczony na dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r
02‑01‑2014 11:16:36

.

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM




Dyrekcja Domu Pomocy Społecznej w Gorzycach im. Papieża Jana Pawła II ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, informuje o rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r.

Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, Art.39 Ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP.

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r dla DPS im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach.

Kod CPV - 39800000-0

Termin realizacji - do dnia 31.12.2014r.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy:

- spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust.1. Ustawy Prawo zamówień publicznych

- złożą pełną ofertę wraz z wszystkimi dokumentami wymienionymi w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Kryteria oceny ofert :

  • cena - 100 %

Termin związania z ofertą - 30 dni.

Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, w sekretariacie oraz na stronie internetowej dps.bip.powiatwodzislawski.pl

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie do dnia 15.01.2014 r. do godz.10.00

Termin otwarcia ofert: dnia 15.01.2014r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego (pomieszczenie A-008).

Uprawniony do kontaktu z oferentami: Barbara Skórzańska tel. (032) 4511-232 wew. 349 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 12.00.



Ogłoszenie jest zamieszczone na tablicach ogłoszeniowych w Domu Pomocy Społecznej im.Papieża Jana Pawła II w Gorzycach oraz na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. oraz na portalu internetowym UZP.















Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
224KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
140KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Plik doc Przetarg nieograniczony na dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2014r
27‑12‑2013 10:09:52
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Dyrekcja  Domu   Pomocy    Społecznej   w   Gorzycach im. Papieża Jana Pawła II ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, informuje o rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych wraz z transportem  w 2014 roku" dla DPS Gorzyce. 
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, Art.39 Ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej  zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione grupy asortymentowe artykułów żywnościowych:
Część I świeże warzywa i owoce - kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
03221000-6, 03222300-6
Część II wyroby piekarskie - kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):15811000-6
Część III mrożone artykuły spożywcze - kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15331170-9
Część IV jaja kurze świeże L - kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
03142500-3
Część V artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy i desery - kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15800000-6
Część VI mięso świeże, wędliny - kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15100000-9
Część VII mleko i produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne - kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):15500000-3 , 15400000-2
Część VIII ryby i przetwory- kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15200000-0
Część IX drób - kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15112000-6
Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
Termin realizacji - do dnia 31.12.2014r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy:  
- spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust.1. Ustawy Prawo zamówień publicznych 
- złożą pełną ofertę wraz z wszystkimi dokumentami wymienionymi w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
Kryteria oceny ofert :
cena - 100 %
Termin związania z ofertą - 30 dni.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, w sekretariacie oraz na stronie internetowej dps.bip.powiatwodzislawski.pl  
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie  do dnia 09.01.2014 r. do godz.10.00
Termin otwarcia ofert: dnia 09.01.2013r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego (pomieszczenie A-008).
Uprawniony do kontaktu z oferentami: Ryszard Mozes tel. (032) 4511-232 wew. 316 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 12.00.
Ogłoszenie jest zamieszczone na tablicach ogłoszeniowych w Domu Pomocy Społecznej im.Papieża Jana Pawła II w Gorzycach i Starostwie Powiatowym w Wodzisławiu Śl.  oraz na portalu internetowym UZP.
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
178KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Liczba komunikatów archiwalnych: 45 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Leszek Ignatowicz
email: informatyk@powiatwodzislawski.pl tel.:(32) 453 99 87
, w dniu:  28‑01‑2011 13:58:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Leszek Ignatowicz
email: informatyk@powiatwodzislawski.pl tel.:(32) 453 99 87
, w dniu:  28‑01‑2011 13:58:00
Data ostatniej aktualizacji:
20‑01‑2018 20:44:37
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie