Ogłoszenie o ponownym wyborze oferty
Gorzyce dn. 31.01.2014r.
OGŁOSZENIE O PONOWNYM WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dom Pomocy Społecznej im.Papieża Jana Pawła II
ul. Bogumińska 22
44-350 Gorzyce
tel. 32 453 97 10 faks 32 453 97 12
Działając w imieniu Zamawiającego - Domu Pomocy Społecznej im.Papieża Jana Pawła II w Gorzycach, informuję, iż w związku z wystąpieniem okoliczności opisanych w art. 94 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. odmówieniem podpisania umowy przez Firmę Jonatan III Sp.J.z siedzibą przy ul. Raciborskiej 127C w Rybniku, dokonano ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2014r dla części V - Artykuły spożywcze sypkie, koncentraty, przyprawy, desery i słodycze.
Za najkorzystniejszą została uznana oferta nr 7 złożona przez:
P.P.H. "POLARIS", ul.Żołnierska 20A, 62-800 Kalisz
z ceną 87.589,82zł.
UZASADNIENIE
Wykonawca, tj. Firma Jonatan III Sp.J.z siedzibą przy ul. Raciborskiej 127C w Rybniku, którego oferta została wybrana w dniu 24.01.2014r. uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Zgodnie z przepisem art. 94 ust. 3 ustawy Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust 1 ustawy Pzp.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający dokonał ponownego wyboru i wybrał w/w ofertę jako najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Ogłoszenie o wyniku postepowania
OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
z dnia 24.01.2014r.
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej
im.Papieża Jana Pawła II
ul. Bogumińska 22
44-350 Gorzyce
Tel .32 4511225
fax 32 4511232 wew. 310
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych wraz z transportem w 2014r.
W oparciu o warunki i kryteria zamieszczone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone oferty oraz ustawę Prawo zamówień publicznych dokonano rozstrzygnięcia w/w zamówienia w poszczególnych częściach:
-
Część I świeże warzywa i owoce - FHU DAMEX, ul.Bytomska 86/1, 41-940 Piekary Śląskie z ceną 83.678,00 zł.
-
Część II wyroby piekarskie - Piekarnia-Cukiernia Kasparek, ul.1 Maja 53, Jastrzębie z ceną 49.670,82zł.
-
Część III mrożone artykuły spożywcze - Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI, ul.Składowa 11, 41-902 Bytom z ceną 11.375,50 zł.
-
Część IV jaja kurze świeże - Ferma drobiu, ul.Ogrodzona 169, 43-426 Dębowiec z ceną 14.274,15
-
Część V art.spożywcze,sypkie,koncentraty,przyprawy,desery i słodycze - "JONATAN III"Sp.J. ul. Raciborska 127c, 44-200 Rybnik z ceną 73.648,94 zł
-
Część VI mięso świeże, wędliny - "DANESS"Sp. z o.o. ul.Cieszyńska 168, 44-337 Jastrzębie Zdr. z ceną 116.826,55
-
Część VII mleko i produkty mleczarskie, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne - F.H. "ANDRZEJ" A.Gorgosz, ul.Rybnicka 60A, 44-350 Gorzyce z ceną 151.285,88 zł.
-
Część VIII ryby i przetwory - nie wpłynęła żadna oferta. Dla tej części przetarg będzie unieważniony. Postępowanie zostanie powtórzone.
-
Część IX drób - P.W. "MAGDA" C. Gęba, ul.Bogumińska 50, 44-300 Wodzisław Śl. z ceną 72.862,55 zł.
Zapytanie dotyczace postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BZP 656 -2014, "Sukcesywna dostawa wraz z transportem środków czystości w 2014r
Gorzyce, dn.10.01.2014r.
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej
im.Papieża Jana Pawła II
ul.Bogumińska 22
44-350 Gorzyce
Do wszystkich Wykonawców nr post.:BZP 656 -2014
Dot.:postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BZP 656 -2014, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r.
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - II
Informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r."wpłynęło zapytanie Wykonawcy dotyczące treści SIWZ.
Zamawiający, działając zgodnie z art.38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:Dz.U.z 2013r. poz.907 ze zm.) udziela wyjaśnień treści SIWZ, przedstawiając treść pytania wraz z udzieloną przez Zamawiającego odpowiedzią:
Pytanie 1: "Poz. 10. - Ilu litrowe worki należy zaproponować 35L czy 60L? Wymiary worków w standardzie wynoszą: 35L - 48/58, 60L - 60/70"
Odpowiedź: Należy przedstawić worki 35 L. Producent podaje wymiar 35 L worka 50x60. Podane w tabeli dane produktu mają cel wskazujący, aby ułatwić oferentowi dopasowanie produktu o właściwym standardzie oczekiwanym przez Zamawiającego. W związku z tym Zamawiający dopuszcza możliwość niewielkiej różnicy w wymiarach oferowanego produktu.
Pytanie 2: "Poz. 18. - Czy można zaproponować produkt równoważny o jednostce miary podanej w litrach?"
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taką możliwość pod warunkiem właściwego przeliczenia wartości i ilości produktu, aby oferta była porównywalna z innymi ofertami.
Pytanie 3: "Poz. 26.- Długość ręcznika papierowego o podanych parametrach w standardzie to 60 m, a Państwo podali około 70 m oraz wysokość rolki podali Państwo 21 cm, a w standardzie to 20 cm. Prosimy o zmianę długości rolki na 60 m z tolerancją +/- 5% oraz zmianę wysokości rolki na 20 cm z tolerancją +/- 5%.
Odpowiedź: Parametry ręcznika papierowego podane przez producenta to 21,5 cm - szerokość,69 m - długość, 12,5 cm średnica. Podane w tabeli dane produktu mają cel wskazujący, aby ułatwić oferentowi dopasowanie produktu o właściwym standardzie oczekiwanym przez Zamawiającego. W związku z tym Zamawiający dopuszcza możliwość niewielkiej różnicy w wymiarach oferowanego produktu. Bezwzględnie jednak rolka ma być rozwijana od środka.
Jednocześnie informujemy, że termin składania ofert pozostaje bez zmian.
ZASTĘPCA DYREKTORA
d/s opiekuńczo-socjalno
- terapeutycznych
mgr Maria Janeta
Zapytanie dotyczace postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BZP 656 -2014, "Sukcesywna dostawa wraz z transportem środków czystości w 2014r
Gorzyce, dn.09.01.2014r.
Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej
im.Papieża Jana Pawła II
ul.Bogumińska 22
44-350 Gorzyce
Do wszystkich Wykonawców nr post.:BZP 656 -2014
Dot.:postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr BZP 656 -2014, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r.
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - I
Informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: "Sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r."wpłynęło zapytanie Wykonawcy dotyczące treści SIWZ.
Zamawiający, działając zgodnie z art.38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:Dz.U.z 2013r. poz.907 ze zm.) udziela wyjaśnień treści SIWZ, przedstawiając treść pytania wraz z udzieloną przez Zamawiającego odpowiedzią:
Pytanie 1: "Poz. 1. - Czy można zaproponować produkt w opakowaniu 750 ml odpowiednio przeliczając ogólną wartość zamówienia?"
Odpowiedź: Nie, ze względu na normy zakładowe.
Pytanie 2: "Poz. 8. - Czy można zaproponować produkt w opakowaniu 1 l odpowiednio przeliczając ogólna wartość zamówienia?"
Odpowiedź: Nie, ze względu na normy zakładowe.
Pytanie 3: "Poz. 10.- Jakiej pojemności worki na smieci należy zaproponować? Jaką cenę należy zaproponować za jedną sztukę worka czy za opakowanietj.rolkę?"
Odpowiedź: Jak w formularzu ofertowym, worki 50x60 - 50 sztuk w rolce, cena za rolkę.
Pytanie 4: " Poz.11. - Jaką cenę należy podać za jedną sztukę worka, czy za jedno opakowanie tj.1 rolkę?"
Odpowiedź: Należy podać cenę za rolkę.
Pytanie 5: " Poz. 18. - Produkt ma być w płynie. Podaną jednostką miary jest kg. Czy jednostka miary nie powinna być podana w litrach?"
Odpowiedź: Jednostka miary jest podana prawidłowo w formularzu.
Pytanie 6: "Poz 21. - Czy można zaproponować papier o szerokości wstęgi 9 cm?"
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taka możliwość.
Pytanie 7: "Poz.24. - Jaką cenę należy podać za jedną sztukę czy za 1 opakowanie A' 100?"
Odpowiedź: Należy podać cenę za opakowanie A'100 szt.
Pytanie 8: "Poz. 25,26 - Jakiej firmy są podane pojemniki?"
Odpowiedź: Pojemniki są firmy MERIDA
Pytanie 9: "Poz. 32. - Jaką cenę należy podać za jedna sztukę czy za jedno opakowanie A'100?"
Odpowiedź: Należy podać cenę za opakowanie A'100 sztuk
Pytanie 10. "Poz. 35- Czy można zaproponować produkt w opakowaniu 65 ml. Odpowiednio przeliczając ogólną wartość zamówienia?"
Odpowiedź: Nie, ze względu na normy zakładowe.
Pytanie 11. "Poz.36 - Czy można zaproponować produkt w opakowaniu 100 ml. Odpowiednio przeliczając ogólną wartość zamówienia?"
Odpowiedź: Nie, ze względu na normy zakładowe.
Pytanie 12. "Poz.43 - Jaką cenę należy podać za 1 sztukę worka czy za opakowanie tj. 1 rolkę?"
Odpowiedź: Należy podać cenę za 1 rolkę
Jednocześnie informujemy, że termin składania ofert pozostaje bez zmian.
ZASTĘPCA DYREKTORA
d/s opiekuńczo-socjalno
- terapeutycznych
mgr Maria Janeta
.
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Dyrekcja Domu Pomocy Społecznej w Gorzycach im. Papieża Jana Pawła II ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, informuje o rozpoczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r.
Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, Art.39 Ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z transportem środków czystości w 2014r dla DPS im. Papieża Jana Pawła II w Gorzycach.
Kod CPV - 39800000-0
Termin realizacji - do dnia 31.12.2014r.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust.1. Ustawy Prawo zamówień publicznych
- złożą pełną ofertę wraz z wszystkimi dokumentami wymienionymi w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kryteria oceny ofert :
cena - 100 %
Termin związania z ofertą - 30 dni.
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, ul. Bogumińska 22, 44-350 Gorzyce, w sekretariacie oraz na stronie internetowej dps.bip.powiatwodzislawski.pl
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie do dnia 15.01.2014 r. do godz.10.00
Termin otwarcia ofert: dnia 15.01.2014r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego (pomieszczenie A-008).
Uprawniony do kontaktu z oferentami: Barbara Skórzańska tel. (032) 4511-232 wew. 349 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 12.00.
Ogłoszenie jest zamieszczone na tablicach ogłoszeniowych w Domu Pomocy Społecznej im.Papieża Jana Pawła II w Gorzycach oraz na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śl. oraz na portalu internetowym UZP.